Zwroty i reklamacje

 

Składanie zwrotu/reklamacji

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz dołączony do produktu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami (koszt wysyłki pokrywa kupujący)

   

 

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

 

Formularz zwrotu towaru - plik PDF

Formularz reklamacji towaru - plik PDF


2.Odesłanie produktu

Do wypełnionego formularza reklamacyjnego należy dołączyć dowód zakupu (paragon) oraz odesłać wraz z zakupionym produktem na adres:

sistone by MS
Marta Szczepanik
Bohuna 5/1
11-041 Olsztyn

  

Przypominamy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, a koszt wysyłki zwrotnej (przesyłką rejestrowaną) pokrywa kupujący.  

 

 Ważne! 

Zwrotom nie podlegają: Kolczyki, biżuteria wykonana specjalnie pod rozmiar,

zawieszki z grawerem oraz biżuteria inna

wykonana na specjalne zamówienie

 

Gwarancja i reklamacja nie obejmuję: uszkodzeń mechanicznych

(zerwanych lub uszkodzonych elementów)

oraz naturalnych procesów wycierania się pozłocenia z elementów pozłacanych

lub utleniania srebrnych komponentów.

 

 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl